Monday 30 January 2012

iMGonnaMissYou

Hye readers . shat ta ? lame kan ta dgr cite budakk kecikk neh . bsy lha sekarang . homework belambak . cuti pun rasa ta cuti jeh . okayy saye sedih . abaikn ~ . kepada student form 4 korang da dpt tawaran sbp , MARA ? sape-2 yg dpt tahniah yer saye ucapkan . terutama sekali kpd kawan saya yg mmg hensem neh MuhammadFaiz . heee ~
Paih , mq na pndah da ? hari neh lst day die kt skowlha kami . sedih tahuu hari neh . sekarang mcm da ta der smangat na prgi skola . mane tak nya , ta der partner weyh . die pon pindah jugakk . SitiNurSyahirah . sayang aq sayang kau ! aq relakan pemergian kau . jgn pena lupe aku . Cite pasal faiz neh . die bgy aku pen . buat kngn . kami kawan jer . Na tgok ? -tekan bawah-
pen kesayangan -

Nampak ta ? pen biasa jer . tpy bhrga buat saye . wahhhh ! sengal jeh . Paih kau jage diri okayy . jgn lupe aku . aku syg kau sngad-2 . kau kawan aku selamanya . jgn lupe , slalu cntact aku kay . kau kt sane blajar rajin-2 okayy .

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
#spechless . sedih yg teramat sangad .
-
-
-
-
-





0 comments: